Известие

Collapse
No announcement yet.

загуба на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    За да си сигурен в успеха на ремонта сменяш сегменти и правиш пълен ремонт на главата- шлайфане, гумички, припасване на клапани. Може да смениш и биелните лагери и без това си я разглобил. Всичко това ще ти струва над 500 лв с труда.

    Лорде,хубави сегменти са около 250-300 лева.Няма как всичко да му струва 500 стотака,бих казал между 1000-1500 лева.Цялата тази процедура съм я правил преди осем месеца и не вярвам цените да са паднали толкова много.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Лорде,хубави сегменти са около 250-300 лева.Няма как всичко да му струва 500 стотака,бих казал между 1000-1500 лева.Цялата тази процедура съм я правил преди осем месеца и не вярвам цените да са паднали толкова много.
      Аз не посочвам крайна цена само му казвам над колко ще струва. Зависи кой и къде ще я прави. Ще тръгне от 500 лв. До колко ще стигне не се знае
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:17.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        То по-добре да си вземе цял двигател, по 250-300лв са...що го плашите човека
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
          То по-добре да си вземе цял двигател, по 250-300лв са...що го плашите човека
          И това е вариант, но знаеш ли на какво ще попаднеш.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            аз бих си го направил сам, само за шлайфането и ремонта главата ще я закарам а там са 100 тина лв шлайф и гумички и пасване. Евентуално малко да надскочиш ако има и водачи за смяна (говоря за 8 клапана)
            От тук нататък ти трябва ауто дата динамометричен ключ и луфтомер за да премериш сегментите и да си стегнеш биелите и главата. Едни лагери и сегменти да му излязат 300 350 лв груби сметки, може и някъде да добара добра отстъпка. Гарнитура за глава и капак на клапаните около 60 лв и един силикон 10 лв за картера стават 500 лв ремонта. Друг е въпроса защо в сервизите ти взимат другото за труд и печелят и от части. Не е гаранция, че в сервиза ще ти обърнат достатъчно внимание а луфтовете на сегментите, дали ще ти изчистят добре блока преди да сложат новата гарнитура и други свинщини които съм виждал. Успех с намирането на проблема, виж си първо турбото , ако имаш спукано бутало, работата на мотора ще ти е зверски лоша.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
              аз бих си го направил сам, само за шлайфането и ремонта главата ще я закарам а там са 100 тина лв шлайф и гумички и пасване. Евентуално малко да надскочиш ако има и водачи за смяна (говоря за 8 клапана)
              От тук нататък ти трябва ауто дата динамометричен ключ и луфтомер за да премериш сегментите и да си стегнеш биелите и главата. Едни лагери и сегменти да му излязат 300 350 лв груби сметки, може и някъде да добара добра отстъпка. Гарнитура за глава и капак на клапаните около 60 лв и един силикон 10 лв за картера стават 500 лв ремонта. Друг е въпроса защо в сервизите ти взимат другото за труд и печелят и от части. Не е гаранция, че в сервиза ще ти обърнат достатъчно внимание а луфтовете на сегментите, дали ще ти изчистят добре блока преди да сложат новата гарнитура и други свинщини които съм виждал. Успех с намирането на проблема, виж си първо турбото , ако имаш спукано бутало, работата на мотора ще ти е зверски лоша.
              Ми отговора е МНОГО простичък.правиш си една фирмичка,взимаш едно помещение под наем,оборудваш го с необходимия инвентар и почваш да бачкаш /скубиш/.Тогава сам ще си отговориш на въпроса.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Ремонт на ДВГ, ако се изпълни както трябва е високо квалифициран труд, изисква специални умения, знания и инструменти, не всеки може да го направи и си струва всяка стотинка.
                Само с интернет и динамометричен ключ най- много да отиде в сервиз с насипен двигател.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  да не всеки има инструмента нужен за ремонт на мотора,иначе да човек и сам може да си го направи стига да му се занимава Иначе по темата жтд не съм чувал да е горило повече от 300-400 грама на 10000 км и то при яко бои!
                  AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                  AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X